onsdag, juli 11, 2007

A2 vs Holmsund

Enligt tidningen Residence panel så är Grythyttans A2, sommarens inredningspryl.
Till min nya fina uteplats i sten skulle sånna stolar varit fin fint. Men nu är man ju inte stenrik eller känner att alla ens besparingar ska gå till en stol. För det är väl ungefär vad jag skulle ha råd med just nu. I stället fick det bli den billigare kopian av samma stol. KWA's Holmsund. Oxå fin, men den kan ju inte konkurera med A2 i klass och stil.

Om jag varit duktig på det här med datorer, så skulle jag länka det röda till respektive sida på internet. Men jag är fortfarande i uppläringsfasen, så sånna finesser får komma senare.

Min tanke är väl oxå, att jag ska lägga ut lite fina bilder från mitt eget hem. Men i går när jag skulle fota, så var grannarna ute. Kändes lite dumt, så bilder från min uteplats får komma lite senare. Jag antar att ni väntar med spänning....

PS.jag har fixat det där med länkarna nu, alltid bra med en bloggkunnig syster.

Inga kommentarer: