tisdag, december 04, 2007

Adventstid kom till mitt stressfyllda hus...

Det är advent och man borde sitta i soffan med en kopp glögg och bara mysa, men i stället stressar man runt och har nästan inte tid till att blogga. Jobbar, shoppar julklappar och försöker att pynta till det hemma. Hu, längtar nästan till julen är över, men bara nästan. Julen är ju ändå en av årets mysigaste högtider och jag är LEDIG i jul, inget man tar för givet när man jobbar inom vården.

Jobbar i natt och i morgon bär det av till Östersund. Där ska vi gå på en av landets mysigaste julmarknader. Lovar att återkomma med lite bilder.

Så, lite bloggande senaste tiden pga julstress och lite bloggande närmaste tiden pga adventsmys. Vi ses!

2 kommentarer:

Pjöller maja sa...

halloj i jul stressen! kan du hjälpa mig?? du som kan många språk.läs inlägget på min sida under "svan kärlek vid horisonten" vad är det för något, är det ett skämt? eller vad händer? om du inte vill svara via bloggen, har sysstra di min mail. godnatt! =)

Anonym sa...

Vila och blogga när dufår tid/ork/lust!