tisdag, januari 01, 2008

(förra) Årets julklapp

(förra) Årets julklapp sägs ha varit en platt-TV, men inte för mig. Nä, (förra) årets bästa julklapp var nog Stelton-termosen jag fick av svärmor, tätt följd av en sodastreamer (nu kan jag göra mitt eget bubbelvatten, både miljövänligt och praktiskt) som jag fick av far. En liten bonusklapp blev en stelton brödpåse, eller som min far kallade den " en ful, röd påse i tyg, som man ska ha bröd i". Far hade fått den i present av företaget och var inte riktigt förtjust, men jag tog gladeligen emot den. Av sambon fick jag ett snyggt smycke från SNÖ of Sweden, han har bra smak den där sambon.

Nu är det ett nytt år och vi ska alla lära oss att säga 2008, hör'ni god fortsättning på er!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh de är så fina Stelton termosen och deras bröd´påse. Du kommer att få mycket användning för dem. God fortsättning på det nya året.

Zun sa...

I looooove Stelton! Vi har en svart, men jag skulle gärna ha en röd också, och en limegrön, och en orange.......

Helen sa...

Har sodastreamern men inte Steltontermosen! *vill ha*. God fortsättning på det nya året.

Anonym sa...

Vilka finfina presenter du fick! En Stelton skulle inte jag heller tacka nej till. Fast eftersom vi aldrig använder termos så känns detta köp rätt så onödigt. Kanske nån snäll människa som vill ge en till mig nån gång. :-D Ha en skön helg!