fredag, januari 25, 2008

Volym åt alla!

Som svensk med cendré-färgat hår, fina hårstrån och spikrakt hår måste man styla och färga. Har nog inte haft min egen hårfärg sedan högstadiet. Brukar vara blodin på sommaren och mörk på vintern. Just nu är jag väldigt mörk, får se om jag behåller det i sommar. Har i alla fall hittat drömredskapet för att få volym i mitt hår. Björn Axens Volume master. Tidigare har jag använt olika produkter som lovat massor men hållit tunt, i alla fall efter några timmar. Men med volumemastern så sitter volymen i tills man duschar. Ett extra plus, är att man nästan inte behöver några produkter alls. Blev värsta reklaminlägget, utan betalning, men ville bara tipsa alla andra med hopplöst hår om supergrejen.

Trevlig helg på er alla. Själv så har man det stora nöjet att jobba hela helgen.

Inga kommentarer: