torsdag, januari 17, 2008

Vårig vas

I helgen snöade det mängder, i veckan har allt regnat bort. Jag bor i norra Sverige, är van att januari är snöfylld och kall. Nu vet man inte hur man ska klä sig, man får ha broddar på skorna för att inte ramla och bryta varje ben i kroppen och för dotters del är det mest innelek som gäller.

Det känns som att våren är på väg, men det kommer säkerligen mera snö. Vi kan ju alltid hoppas i alla fall, vore trevligt med en skidtur i år också.

Kikade runt lite på designonline och hittade den här vasen. Läcker, men vet inte om jag tycker att den är fin eller ful.

Har inte blivit så mycket bloggande senaste dagarna och kommer nog inte att bli de de närmsta dagarna heller. Är inne i en hektisk nattperiod på jobbet och sover mest hela dagarna.

I morgon far jag och sambon på IKEA och köper garderober till hallen. Något som vi pratat om länge.

2 kommentarer:

Linas inredning sa...

Ja det var en söt vas, men jag skulle nog inte välja att ha den hemma, lite svårplacerad skulle jag tro :) Trevlig helg!

Zun sa...

Kan det inte vara _riktig _norrländsk vinter, så får våren lika gärna komma nu tycker jag. Morr, grrr!!!!!! Var är alla mysiga vinterdagar med fikastunder i snödrivan och långa promenader med knarr under fötterna?