söndag, februari 10, 2008

Kanske inte gjorde så mycket att man somnade

Har jobbat i helgen, som vanligt. Efter en lång dag på jobbet hade jag tänkt krypa upp i soffan och titta på melodifestivalen. Sambon hade köpt smågodis och vi skulle ha det så där mysigt i soffan med filt. Vad hände, jag somnade efter "alla gamla X", missade Christer Sjögrens och alla andras framträdande. Efter vad jag hört av diskussionerna på jobbet i dag, så verkar det inte som om jag missat så mycket. Men det är ändå något speciellt med melodifestivalen, man vill höra alla de där dåliga bidragen. Det hör som till att man ska komma på sig själv med att nynna på en värdelös låt. Jag måste nog gå in på Youtube och söka rätt på bidragen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha, jag somnade också efter en lång vecka med jobb men jag hann i alla fall höra alla bidragen. Men du missade ingenting, jag lovar! :-)