måndag, mars 31, 2008

Nu har jag närmre till 40 än till 20

I går fyllde jag år, 31 närmre bestämt. Om 9 år fyller jag 40 och det var 11 år sedan jag fyllde 20....närmre 40 än 20 alltså, hemska tanke!

Förutom att jag är betydligt mycket äldre än vad jag tycker mig vara, så var de rätt så trevligt att fylla år. Jag bjöd in familjen på middag. Det blev paella, som jag brände två gånger men som ändå smakade bra. Till efterätt bjöds det på passions-mousse, ekströms, kan verkligen rekommenderas, tillpiffad med lite hallon och choklad. Sedan så fick man ju presenter, man blir aldrig för gammal för presenter. Av syster yster fick jag en härlig godisskål, på bilden, från lagerhaus och ett par snygga örhängen från Pilgrim. Av sambon fick jag snyggt under. Av dotter blev det strumpor, behövde verkligen strumpor. Av far fick jag euros till Parisresan och av mor en brödrost, vår gamla gick nyss sönder. Sedan så blev det en och annan trisslott utan vinst och av mormor ett par fina stickade vantar med specialhöger.

2 kommentarer:

Nettan sa...

~ Grattis Till 31-årsdagen ~ eller ska vi säga 25 ?! ;0)...
Fina presenter fick du med !!
Själv fyller jag 34 den 9 April & det är bara 6 år fr. 40..*usch *
Ha det gott..
Kram Nettan

Karin sa...

Grattis och välkommen in i gänget :)