söndag, maj 11, 2008

Vår helg

Dotter fick en rutchkana-"jätte jätte roligt!" (enl dotter). Vi har för liten tomt för att rymma gungställning eller sandlåda. Men som tur är, så har vi nära till lekparken.Sambon fick göra nått manligt, gräva med minigrävare. Vi ska plantera häck. Alla som känner min sambo, vet att han inte är "mr handyman". Det var nästan lite synd att jag jobbade och inte fick se honom i action.










Jag gjorde nått kvinnligt, köpte häck och två stycken pioner. Har inte speciellt gröna fingrar, men jag gör mitt bästa och vem vet kanske blir det skitsnyggt när det börjar växa till sig.

2 kommentarer:

anette sa...

Minigrävare, det lät spännande. Är det något man hyr? Vi har ett antal meter att gräva när vi ska plantera häck och minigräv lät ju smidigt.

Anonym sa...

Vad roligt med egen rutchkana!!