torsdag, juni 26, 2008

Miss handywoman in action

Oj oj oj. Det är som om jag blivit besatt av att fixa, bygga och göra snyggt. I dag på förmiddagen skruvade jag ihop en postlådeställning av spillbitarna från gårdagens spaljébygge. Undra om det hänt något uppe i mitt huvud, som helt plötsligt gjort mig till miss handywoman her self...eller om jag bara fått en liten släng av fixarsjukan. En sjuka som jag hört drabbar ganska många under semestern.

När jag lix var i fixartagen tog jag en sväng förbi Granngården (tack Anna för tippset om rean). Köpte en si sådär tre olika klematis som ska få klättra upp för spaljén. En ska få klättra upp för postlådan. Tror det kommer att bli ganska snyggt när det börjar ta sig.Det var allt för mig denna vecka. I morgon bär det av till Stockholm och vår lilla semestertripp. Återkommer på tisdag nästa vecka full av storstadsinspiration och snygga bilder...

Trevlig helg!

6 kommentarer:

www.missfixtrix.com sa...

Snygg spalje... och smart för brevlådan.

Elin sa...

MEN HERREGUD KVINNA! VAD har det tagit åt dig?! Bygger på som tusan! FINFINT me postbygget!

Pjöller maja sa...

snyggt!!!!! trevlig helg! tebax =)

Anonym sa...

Ja du är verkligen i byggar och fixartagen, roligt. Och fin postlåda har ni också. Trevlig helg! Hälsningar Sandra

Anonym sa...

Heja så duktig du är=) Det blev ju toppenbra. Ha en härlig dag. Kram

Margareta, ägare t o m 2014 sa...

Vad duktig du har blivit!!
Eftersom jag dagligen kör ut blommor till olika adresser, så uppskattar jag verkligen tydliga gatnummer. En eloge till dig.