onsdag, juli 02, 2008

Hemma igen

Hemma igen efter några härliga dagar i Stockholm. Massor av kul har vi hunnit med: Junibacken, Skansen, Grönalund och promenerat på Söder. Jag har shoppat hos 10-gruppen, Bolia, Urban outfitters ( som jag nog tycker är lite överskattat), Marimekko och självklart i favortitbutiken Mango. Vi var i Barkaby på outlet en dag, men vet inte om jag vart så imponerad. Det kändes mest som vanlig rea och inte som en outlet med superbilliga priser.

Nu har jag i alla fall stillat shoppingsuget för en liten tid och dotter har både fått åka karusell och träffat små apor. För dotters del var nog tuttsamligen på skansen höjdpunkten på resan. Dotter var super fascinerad av alla tusentals tuttar. Sambon han har fått haka på, men jag tror att han är rätt så nöjd också. Får väl passa på att tacka Farbror Johan och Cilla för boende och trevligt sällskap!

PS: Bilder på alla inköp kommer senare.

1 kommentar:

Nettan sa...

Vilken mysig " tutt" bild =0=....såg en Julgrann på Tomteland full med tuttar när i var där ;0), ser så härligt ut !
Ni han med en del affärer på eran tripp...
Ha det gott i solen..
Kram Nettan