torsdag, juli 17, 2008

När blir det sommar på riktigt?

Trött och slut och less på att det aldrig blir sommar. Den vill som aldrig ta fart, sommaren alltså. Solen skiner några timmar per dag, det blir ganska varmt, men på nått sätt så håller det inte i sig. Jag har inte badat i havet en enda gång ännu. Det har varit allt för kallt. Såg att det spåddes bättre väder nästa vecka....min sista lediga vecka. Hoppas verkligen på sommar nu!

Oj Oj, vilket dystert inlägg. Men längtar bara så oerhört efter sommar på riktigt.

4 kommentarer:

Ulli sa...

Kan bara instämma. Vill ha sommar och värme nu!! Får verkligen hoppas att det stämmer att det blir vackert väder nästa vecka!

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram Ulli

Margareta, ägare t o m 2014 sa...

Kan inte annat än instämma. Det är svårt att få den där riktiga sommarkänslan.

Sandra / Vit design sa...

Jag hoppas också på bättre väder, speciellt nu när jag har semester. Kram Sandra

Anonym sa...

Jag vet. Man blir nästan arg! Nu har jag två veckor kvar och bada vill jag få göra under dessa veckor.