onsdag, juli 02, 2008

Självporträtt?

Vet ni hur svårt det är att fota sig själv på ett bra sätt? Eller de flesta har nog försökt med konststycket att ta en stilfull bild på sig själv. En bild man senare tänkte använda sig av för att exempelvis lägga ut på en blogg. Här ser ni resultatet av mitt fotande. Inte vidare lyckat, men jag fick ju med en bild på något som jag shoppade i Stockholm (precis som jag lovat). Denna bild föreställer tröjan jag köpte på Mango. Kunde ha kommit hem med nästan hela affären, men pengarna skulle ju räcka till annat också ;-). För alla som undrar, så är halsbandet från SNÖ.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för senast! Mycket trevlig film och kul att få träffas i verkligheten. Det måste vi göra om!

Fina fynd du gjort! Kuddarna var jättefina.

Zun sa...

Jag som äääääälskar 10-gruppens saker, men jag är nog för snål för att unna mig dem. Arghhh!!!! Vill ha en väska, vilken som helst... nästan ;-)

Kram!!