fredag, juli 04, 2008

Sommar, sommar , sommar...och så lite regn

Sommarvärmen fortsatte i dag. Riktigt hett i morse. Vid lunchtid packade vi picknickkorgen och promenerade till stranden. Visst har vi tur, promenadavstånd till stranden. Dotter han med att pimma pimma lite och sedan började det ösa ner. Så vi packade snabbt ihop våra saker och traskade hem i regnet. Dyblöta men på bra humör packade vi upp picknicken hemma i köket, mysigt det också.Från det ena till det andra. Måste ju visa alla fydskor jag samlat på mig sista veckan. Köpte två par i storstaden. Det var ju köp 2 betala för 1 på vagabond så jag plöjde snabbt igenom deras sortiment och plockade med mig två par. Ett par svarta ballerinaskor, söta som sjutton. Och ett par kilklacksskor. Vet att kilklack är på väg ut, men jag är inte fröken superinne så jag tycker fortfarande att det är snyggt. Dotter fick ett par tygskor med strutsar från Vincent, supercoola på. I dag gjorde jag senaste fyndet. Mina sandaler gick sönder i remmarna när vi traskade hem i regnet, så jag var bara tvungen att köpa nya. Sagt och gjort, efter picknicken i köket tog jag bilen till Strömpilen för att hitta mig ett par nya sandaler. På din sko hittade jag ett par för 99 kr, så jag slog till på direkten. Jag menar ett par skinnsandaler för 99 kr, det är ett fynd!

Nä nu ska jag och mina skor göra helg.
Trevlig helg på er alla!

1 kommentar:

Piffa och Puffa sa...

Måste bara skriva och säga att ni har fått det så fint på er gård med de fina planken ni har byggt. Ska visa min man dessa och få honom att göra ett hos oss också.
Kram Anette