söndag, augusti 24, 2008

Jag har fått en utmärkelse

Jag har fått en utmärkelse av en ny bloggvän, som har en trevlig blogg. Men det var enormt vilka krav denna utmärkelsen hade, man måste föra den vidare till sju andra bloggare och länka till dom. Man måste även skriva ett medelande till tjejerna (kan bara tjejer få utmärkelsen?) och sist men inte minst så måste man länka till den man fått utmärkelsen av, men det har jag ju klarat av i första meningen, så ett av kraven är nu avklarat.

Hm, vilka är de sju bloggarna jag gillar mest....Fru Pjöller har en självskirven plats på min 7-i-topp-ista, så även Karin, Syster yster, Lillasyster, Kix inredningskoll, Tapeter och teak och sist med inte minst Sus i hus. Observera nu att jag inte har nominerat en enda proffsblogg, för det finns många sådana som jag verkligen gillar starkt. Men det känns lite som om det spelar i en annan division, så denna gången fick vardagsbloggarna utmärkelsen.

3 kommentarer:

Susihus sa...

Tack snälla för detta! Ska ta tag i denna trevliga utmaning. Ha en härlig dag. KRAM

Pjöller maja sa...

tusen TACK!=)

Eva sa...

Tack snälla för utmärkelsen och ska försöka ta tag i den snart.
Har förresten en "enkät" på min blogg som du gärna får svara på