måndag, oktober 20, 2008

Dotters rum är kaos

Nackdelen med nya hus, i alla fall de från Myresjöhus, är att de har så små rum. Dotters rum, som för tillfället saknar praktiska förvaringsmöjligheter, håller fullständigt på att svämma över av grejer. Speciellt efter att mamma (jag) kom på den geniala tanken med att flytta upp hennes kök. Men jag har kommit på ännu en genialisk idé. Jag ska köpa lite elfa, eller liknande, hyllsystem och sätta upp efter väggen ni ser på bilden. En bred hylla längst ner, som dotter kan ha som skrivbord, och smalare hyllplan upptill för att få plats med alla pryttlar. Självklart skulle det vara supersnyggt med förvaringsboxar i snygga färger att ställa på hyllorna. Sedan så skulle nog dotter behöva en garderob, byrån hon ärvt av farbror börjar bli i minsta laget. Så, lite elfahyllor och en garderob borde lösa problemet med kaoset.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj oj.. det där är ingenting mot min dotters rum. Där snackar vi kaos och översvämmning av saker! Jag vet banne mig intelängre hur vi ska få plats med allt.. Jag bävar för en stundande födelsedag och vad den ska få med sig i presentväg! haha
kram