tisdag, januari 20, 2009

Det händer (inte) mycket nu

På bloggen är det torka, privat fullt upp. Är på BB och gör praktik denna vecka, klämmer på magar, sticker små bebisar och hjälper till med amning. Nästa vecka åker jag till Skellefteå för 3 veckors förlossningspraktik. I dag har jag haft redovisning för barnmorskekollegor och på torsdag har vi seminarier hela dagen. I morgon ska jag till djuraffären och klippa vovens klor, ångestladdat eftersom de är alldeles för långa. När jag kommer hem efter en dags praktikande fastnar jag i soffan framför tv'n, ingen ork till något bloggande här inte.

Oj oj, lång förklaring till dålig bloggaktivitet. Men nu vet ni varför det är lite smådåligt med uppdateringar. Som en passande bild till en ofrivillig paus passar kanske den snygga kudden från Neon Living, finns att köpa hos Danskdesign.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken snygg kudde! En sån ska definitivt finnas i vår nya TV-soffa. Tack för tipset!