tisdag, januari 13, 2009

ÅH, hur ska jag hinna med...

Det känns som om tiden rusar iväg och jag har jättemycket att göra som aldrig blir av. Tiden går åt till att stressa över allt jag borde göra i ställe för att göra något rent praktiskt. Men i dag tog jag tjuren vid hornen, delvis i alla fall, och skrev upp och bokade in saker i kalendern. Nu är det bara att börja skriva en rapport om amning, förberedde sig för två seminarium nästa vecka, boka tid för kloklippning för hunden (klorna är alldeles för långa, skäms nästan) samt att jag borde gå in på webben och lyssna på, i alla fall några, föreläsningar som ligger ute...allt detta samtidigt som jag har praktik på BB. Tänk om man i bland fick ägna sig åt en sak i taget...

1 kommentar:

Susihus sa...

Puuuh! Jag håller med dig man skulle ha några timmar till per dygn. Må gott och sköt om dig
KRAM