onsdag, januari 28, 2009

Redo för avfärd




I morgon tar jag bussen till Skellefteå, ska bo tre veckor på "förstklassig" landstingskorridor och spendera majoriteten av min vakna tid på förlossningen. Lämnar hemmet i perfekt skick, allt tvättat, städat och pyntat....till och med färska tulpaner står på bordet. Man kan ju nästan tro att jag är en riktig husfru, men så är det kanske inte...jag och sambon storstädade gemensamt i måndags. Känns lite tråkigt att lämna familjen, men samtidigt så kan man fokusera 100% på praktik när man är ensam.
Den snygga diskhanduken som hänger på ugnen är från Lagerhaus, duken är Mairo, kuddarna i soffan är från 10-gruppen...om ni var nyfikna och ville veta och jag inte har möjlighet att svara på en si sådär tre veckor...

Om det blir lite dåligt med uppdateringar så vet ni vad det beror på.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fräscht du lämnade hemmet! Lycka till i Skeå

Susihus sa...

Snyggt och fräscht du har det. Lycka till på praktiken! KRAM