måndag, februari 09, 2009

Hittat en trevlig butik i Skellefteå

Under mina lediga stunder i Skellefteå hann jag ner på stan en sväng. Hittade många trevliga butiker, men den som tilltalade mig mest var nog Hemtrevnad som ligger vid torget. Så mycket fina tyger och smågrejs. Kunde inte hålla mig från att shoppa en vaxduk som ska får pryda köksbordet lite senare (typ när det börjar kännas som om våren är här). Spaljé heter tyget och kommer från Spira. Får visa bilder när den är på plats. Så alla som någon gång har vägarna förbi Skellefteå, precis som jag, kika in på Hemtrevnad!

5 kommentarer:

Susihus sa...

Låter som en mysig butik, dock lite långt bort för min del. KRAM på dig

Anonym sa...

Åh vad tjusigt! Vilken tur att jag snubblade in här då jag ska till Skellefteå nästa vecka!
Tack för tipset!

Eva sa...

ja jag bor ju i den staden, så det brukar bli ett besök i den butiken när man är i stan

Anonym sa...

Snubblade över din blogg och blev så full i skratt över din beskrivning. Måste vara ett radhus syndrom ;-) Inte helt olikt hur jag kan känna ibland.
Jag länkar till dig från min blogg för och följa dig framöver.

Bra o insprierande webshoppar får du gärna tipsa framöver så alla kan titta in ;-))

Anonym sa...

Det där tyget som hänger? Finns det att köpa där? Är det en vaxduk....?
Åh, vill ha det tyget!!!