söndag, januari 10, 2010

Varning: Beroendeframkallande!


Jag säger som bokhora.....varning, BEROENDEFRAMKALLANDE läsning väntar. Men jag kan ändå rekommendera att läsa böckerna. Det var nog länge sedan jag läste något som trollband mig så. Måste medge att jag skäms lite för att ha blivit så fascinerad av några ungdomsböcker, men ja, de är helt enkelt riktigt medryckande och jag som alla andra blev kär i Edward.... Men kan meddela att sambon är nöjd med att jag läst klart....jag var som lite osocial i några dagar...

3 kommentarer:

Ulli sa...

Får nog ta och kolla in böckerna. Vet många som fastnat. Undrar om de finns som mp3-böcker..... Jag har fastnat i ljudboksträsket. Man kan ju göra lite nytta medans man "läser".

Ha det så gott!
Kram Ulli

Ylva sa...

Jag har inte börjat läsa mina än, håller på med en annan bok just nu... Men nu ska jag se till att läsa ut den så jag får börja med twilight jag med :)

Linda sa...

Ja jag har hört det så jag vågar inte...... ;-)