lördag, juli 21, 2007

Har gjort en lista med saker jag vill ha



Har gjort en lista på saker jag vill ha/behöver och sedan prioriterat hur viktigt och snart jag vill ha grejorna. En kaffebryggare och vattenkokare från OBH-nordica i serien pearl white är en prio 2:a.

Prio 1 just nu är ett skrivbord (har planer på att göra ett med hjälp av konsoller och en laminatskiva) och en till bokhylla (får bli klassikern Billy från IKEA) och en matta till vardagsrummet. Har spanat efter mattor hur länge som helst, men inte hittat någon som känns "rätt". Vill ha en rund matta, gärna i beige (eller grå) med någon typ av mönster, kom gärna med förslag på var jag kan hitta en sådan matta (max-pris 2500kr).

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, inte visste jag att du var en sån listgörare ;-) Finns inte den där röda runda ikeamattan i beiget?

Anonym sa...

Ikea?

Zun sa...

Mattan Gala från Mio är fin, tycker jag, speciellt den svarta med guldtryck (på rätt ställe;-) )