onsdag, augusti 01, 2007

Jag har blivit utmamad

Av Karin och nu vill hon att jag gör en lista på mina favobloggar, skitsvårt! Har ju så många, eller i alla fall fler än fyra. Men men om jag verkligen måste välja så blir det väl...

1. Moster Ellens skrubb: En skrubb jag tittar in i flera gånger varje dag, bara för att se om syster yster hittat på nått nytt i inredningsväg eller om hon shoppat några snygga tyger eller prylar.

2. Nästet: Ett trivsamt krypin med mycket hemmapyssel...sånt jag själv sällan försöker mig på.

3. Alex Schulman: Bara så kul att läsa.

4. På Delad fjärdeplats kommer alla andra bloggar som jag har listat här på sidan. Besöker dom alla varje dag.

För inte utmaningen vidare, alla på listan har redan fått den. Förutom Alex då, men han är ju på smekmånad och har nog ingen vidare lust att lista sina favoritbloggar just nu.

2 kommentarer:

Elin sa...

Etta! Inte illa! :-) EN får tacke..

Anonym sa...

Hej
Har precis hittat din blogg och kommer mer än gärna tillbaka.
Känner igen dig med ångesten över att grannarna hinner före....
//s
http://bambuochbetong.blogg.se/