tisdag, augusti 21, 2007

Var på stan i dag

Och där hittade jag värsta fina gardinerna från Cult Design. Går nu försjunken i tankar, vilka ska jag välja? Ska jag ta några av dem? Kanske hitta några billigare? Blir dom för mörka?

Inte lätt det där med gardiner, speciellt inte när dom är ganska dyra (man kan inte byta bara så där). Hittade ingen bild på den ena gardinen, men en kudde med samma mönster.



Är egentligen mest förtjust i mönstret med det röda i, men har ju hittat en jättefin vaxduk till köksbordet och tyget med det röda mönstret passar inte ihop med den vaxduken. Så ska jag nu ta och hitta en ny duk till bordet? Eller ska jag ta gardinen som bara går i grå toner? Eller ska jag helt enkelt hitta några andra gardiner? Hu, inte lätt att bestämma sig. Jag får nog ta en ny tur på stan och kolla in lite fler alternativ.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Cult har verkligen fina grejor...man blir så sugen på deras nyheter inför hösten =)

Elin sa...

Heeeej! Jag är ju som du vet inget fan av att blanda mönster så jag tycker så här:

1. Köp gråa gardinen med rött i, och ex. en röd duk till bordet.

2. Köp vaxduken från åhléns, men ha då en enfärgad kappa, typ röd skulle vara superfint. Jag tror att det blir för mycket med den mönstrade gråa kappan och den mönstrade åhlénsduken.

OCH så behöver du en ny köksmatta också ;-)

Och om jag fick välja ett av dom två alternativen, så skulle det bli åhlénsduken!!!

Moster Ellen är grym! Men talar aningens sanning! ;-)