fredag, augusti 24, 2007

Vårt TV-rum goes Skellefteå.


Har jobbat en del senaste dagarna och nätterna, men ändå hunnit med lite pyssel. Det blev tre tavlor av stuvbiten jag köpte på Frösö handtryck. Vår TV-rum är kanske inte superhippt eller stajlat, men det är ju bara ett TV-rum. Ett ställe där man myser med bara familjen. Så det blev ett hopplock av gamla möbler från lägenheten. Det finns väl en dröm om att byta soffan och de hemska borden, men för tillfället finns det annat som prioriteras före. Soffan är ju faktiskt rätt så skön att krypa ner i när man slökikar på TV.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Precis så är vårt tv-rum med. Man lägger inte ned massa pengar där utan använder gamla prylar. Vår soffa är gammal och full med vällingfläckar!

Anonym sa...

Tyget Skellefteå är jättefint tycker jag. Såg massor av olika produkter med det mönstret senast jag var in på Stockholm design house. Kul!!

Anonym sa...

Jag har två kuddar i det tyget. Kul då man själv är Skelleftebo i botten. Anderstorp, Sunnanå och rondellen. Nostalgi...

Anna72 sa...

Hittade ingen bra ställe att lägga in mitt tips, så gör jag det här. Jag tänkte tipsa dig & alla barnfamiljer om min hemsida som jag blev klar med i somras. Den vänder sig till alla maammor & pappor som behöver inspiration när det gäller "vad skall vi äta ikväll". Det skulle vara kul om MASSOR av mammor & pappor ville vara med
Det är många med från Skåne, men inte lika många från NORR !!
Hoppas på lite tips från Norr :) Kram Anna