fredag, september 21, 2007

Har kikat in lite fler garderobskombinationer

Vintern är snar här och med den en hel massa mer kläder som ska förvaras någon stans. Jag och sambon måste snart bestämma oss för vilken typ av garderob vi ska välja. I dag tog jag en tur till Hyllcenter för att kolla in lite fler alternativ, måttanpassade till skillnad från IKEA. Var mest nyfiken på hur stor pris-skillnaden skulle bli. Om det kanske skulle vara värt några extra kronor för att få en helt måttanpassad garderob. Hittade en jättefin kombination, 180 cm lång och ända upp till taket. Priset för den, ca 20 000 kr för montering inredning och allt. Jag tror det blir IKEAs ändå, bara 6000kr för allt. Bilden på garderoben har jag hittat här.

Vill ni se mitt tidigare inlägg där jag valde mellan olika garderober från IKEA, kan ni kika här.

Inga kommentarer: