onsdag, juni 25, 2008

Titta vad vi gjort i dag

I dag har herr och fru ohändig (jag och min sambo) lyckats med sommarprojektet och fått till ett snyggt vindskydd/spaljé mot carporten. Snacka om att vi är stolta. Båda med tummen mitt i handen, speciellt min sambo. Vi lyckades och snyggt blev det dessutom. Kanske att sambon så smått börjar tycka att det är kul att vara mister handyman och att han hux flux vill bygga en altan på baksidan. Efter ett lyckat spaljébygge vet man aldrig vad som kan hända.

För alla som inte kommer ihåg, så kan ni titta här för att se hur det såg ut innan.

Och till Karin, Elin och Anna. Tack för en trevlig kväll, i går kväll, med Sex and the city och gott kaffe! Måste definitivt upprepas!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack detsamma - en kväll att minnas helt enkelt! Måste hitta på något snart igen! Och du - snygg spalje´! Såg urfina mörkrosa och ljusrosa clematis som skulle klättra dösnyggt där: fyndas på Granngården som har 50% på allt i växtväg!

Elin sa...

IMPONERANDE BYGGE! ... de trodde ja aldirg om er ;-)

Jojo, trevligt igår. Nästa gång tycker jag vi satsar på helkväll med middag å cosmopolitan.

Ulli sa...

Vilken snygg spaljé! Det blev stor skillnad jämfört med tidigare.

Ha en bra dag!
Ulli

Anonym sa...

Riktigt snyggt blev det. Ni verkar riktigt händiga :) Hälsningar Sandra

Anonym sa...

Oj, vad fint det blev. Vilken skillnad mot för innan. Jag som inte trodde jag gillade den "öppna" varianten men det var ju görsnygg!