tisdag, september 30, 2008

Att lukta eller inte lukta? Det är frågan.

Gillar body shops grejer, framför allt deras body butter. Bättre finns inte för vintertorr hud. Men nu till något jag inte gillar hos body shop, allt luktar ju bara för mycket. Brukar hålla mig till oliv, med i dag blev jag lite djärv och provade en ny lukt....och nu så stinker jag. Shea som luktade så neutralt och gott i affären stinker här hemma. Samma gäller deras lukt satsumas, provade den förra vintern, mmm så gott den luktar efter ett dygn. Men direkt efter insmorning får man ont i huvudet av all lukt. Så det blir till att duscha och smörja sig på kvällen (jag som är en morgonduchare) och hoppas på att sambon står ut med lukten och inte måste sova i gästrummet. ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har ju jordgubbe och luktar lätt lite för mycket enl min make då jag använder den!