torsdag, oktober 02, 2008

Mmm

Jag säger bara mmm. Lancomes nya doft luktar underbart!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Luktar den tugnt eller sportigt fräsch?

Anonym sa...

Tack för tipset, ska lukta på den nästa gång jag går in på kicks.
Kram Sandra

Anonym sa...

Gillar pafymer ! så den får jag provlukta på nästa gång jag är på staan .
Ha en trevlig helg !

Anonym sa...

hohoo! tänkte bara säga att jag lagt in ditt recept på det där otroligt goda brödet på vår blogg...du förstår att soppsöndagen har en egen blogg..så nu måste du ju också vara med där :) Vi har varit ohyggligt dåliga på att lägga upp recepten (finns bara ett par där) men vi får helt enkelt skärpa till oss :) här är adressen iaf: sopper.blogg.se, det står för sopp ER..sopp akuten alltså, haha vi ses ikväll!

Anonym sa...

Sitter och sniffar men känner inget.. Men jag får väl iväg och sniffa och se om det är något tomten kanske kan komma med i år! :)
kram