tisdag, september 23, 2008

Jo jag lever

Har bara varit ganska mycket i görningen sista tiden. Jobbat hela helgerna, plugga hela veckorna plus lite 2-årsbesiktning av hus, föreläsningar och annat som måstes på jobbet. En hektisk period och i morgon och på torsdag ska har jag auskultationsdagar på förlossningen, spännande! En lång förklaring till att det blivit lite klent med inlägg sista dagarna...och en förklaring till att det kommer att bli klent om inlägg den närmsta tiden. Men håll ut, bättre tider kommer!

Från det ena till det andra. Tack för den fina utmärkelsen Tjohalia! Det är många som förtjänar att få den (I love your blogg-utmärkelsen, kunde av någon anledning inte kopiera bilden) från mig, så om jag säger så här. Alla bloggare som finns i min favorit lista till höger i bloggen kan ta åt sig äran av denna utmärkelse

Sängramen i översta bilden är jag lite fundersam på, undra sa flundra om den kan bli snygg i vårt sovrum...jag ska fundera lite till. Den kommer från IKEA och heter manger.

2 kommentarer:

Susihus sa...

Grattis till utmärkelsen! Här är oxå tokmycket att göra så man blir helt trött. Skönt att du säger att det blir bättre...Tack och KRAM

Anonym sa...

Hmmm, känner sådär inför den men kanske den passar....