söndag, december 14, 2008

Hejsan alla bloggvänner och andra som jag känner

Ni får ursäkta den totala bloggtorka som rått här på bloggen de sista veckorna, men jag har många bra förklaringar. För det fösta har vår dator varit jättekrånglig sista tiden, men nu är den fixad med hjälp av grannen, TACK grannen! Sedan så har jag varit på förlossningspraktik i två veckor, förlöst 6 kvinnor och fått se 4 flickor och 2 pojkar se dagsen ljus. Så underbart och häftigt att få vara med om det!

Men men, nu är jag brakförklyld och i morgon har jag tenta i embryologi, så ni får återigen ursäkta, jag har inte tid att skriva mer nu. Återkommer med spännande inlägg i veckan, lovar!

4 kommentarer:

jennys hus sa...

Låter som att du haft/har fullt upp. Ibland räcker inte tiden till.
Ses när vi ses:-)
Kram/jenny

Anonym sa...

Jag hoppas att du kryar på dig och att tentan går bra! Kram Sandra

Zun sa...

Vilket spännande yrkesliv du har framför dig! Tror du att du vill jobba med förlossning eller mer VC-inriktat?

Trevlig måndag!
Kram Zun

Susihus sa...

Krya på dig och lycka till med tentan. KRAM